Vill man så kan man

Jag är jättevarm, nästan svettig. Sen jag klev upp ur sängen har det varit packning för hela slanten. Nu är det inte mycket kvar. Tänkte montera ner sängen imorgon och då lär jag behöva lite hjälp, klarar inte av det själv. *hint hint*

Jag har en madrass som legat under sängen för besökare att ligga på. För en stund sen kom jag på att det ju är jättesmidigt att rulla ihop den och lägga den i en sopsäck. Det var lättare sagt än gjort vill jag lova. Jag klarade det på första försöket, men det var jobbigt. Madrassen är tjock så det var mig dagens bedrift att få ner den i säcken.

Om fyrtio minuter ska jag vara på skolan och fixa först ett grupparbete sen ett annat. Hoppas inte jag blir på skolan hela kvällen. Har ingen aning om hur lång tid det tar för mig och Emily att redigera våra intervjuer och göra prator och allt vad som nu ska fixas för att det ska bli färdigt. Måste hinna med att träffa Alex och analysera lite. Haha vi är världsbäst på att analysera sönder saker. Vet inte vad vi ska analysera idag men nåt kommer vi säkerligen på.

Jag har sovit jättedåligt två nätter nu. Fattar inte vad det är. När jag sitter i soffan är jag så trött så jag knappt orkar ta mig till sängen men när jag väl ligger där kan jag inte sova. Funderar och rullar runt, det är vad jag gör. Tror dock att det kan bero på att jag inte har några gardiner kvar där inne, känner mig som inte riktigt trött. Och så delar jag säng med massa bråte. I lägenheten råder verkligen flyttkaos nu. Sanna, Sara och Emmelie var förbi igår och de sa bara: "Oj". Haha ni förstår?!

Ser jättemycket fram emot fredagens idolfinal. Vänner kommer hit och vi ska hejja sönder våran egen favorit. Helt ärligt vet jag inte vem jag tycker förtjänar vinsten. Jag tyckte Andreas skulle vinna av den enkla anledning att ingen av de som vunnit tidigare år har blivit nånting. Men av dem som är kvar gillar jag Marie bäst. Amanda är, Amanda.. Speciell. Marie sjunger bäst så henne ska jag nog hejja på.

Näpp lite lunch innan tripp till skolan.

Kommentarer
Postat av: Mamma Karin

Har inte tackat för presenten........Ni vet då vad er ömma moder önskar sej! Vi har hämtat hit lite grejer från mormors hus o på lördag blir det stora slängar dan där. Ska bli skönt när det är klart. Slit nu inte ut dej utan delegera till alla dina kompisar uppgifter att göra :)man ska väl ha pekfingret till nåt annat än att peta näsan??
Kramelikram

2007-12-05 @ 15:16:15
Postat av: Sänni

Heej vännen! Shit, Idol-finalen kommer bli grymt! Stor TV och "stora" vänner.. ;) Hahaha..
Ses imorgon!
Puss och kram

2007-12-05 @ 21:26:51
URL: http://jailbreak.blogg.se/sanna
Postat av: spaceylisie

Vi ska heja på Amanda. Marie förtjänar att göra bra musik. Mandy kan inte sjunga så låt henne vinna. Ses imorgon. Jag får komma va? ;)

2007-12-06 @ 11:36:54
URL: http://spaceylisie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0