Nyinflyttad

Ja, nu bor jag på min fjärde adress under 2007. Helt galet men jag börjar bli grym på att flytta... Allt har gått smärtfritt idag. Jag, Jens, Janne, Sandra, Markus o Alex hjälptes åt så det flöt på bra. När allt var inburet i min lägenhet undrade jag om jag verkligen skulle få in allt. Men tre brudar med huvudet på skaft fixar allt och resultatet blev riktigt bra. Det känns som Minnas lägenhet, inte vilken studentlägenhet som helst. Skönt att jag fick ha så mycket av mina egna grejer, då blir det inte så himla stor omställning det här.

Nu bor man på Bäckis då..

Igår var det idolfinal hos mig...hos Jens... Där jag bodde igår. Alex, Sanna, Fia och Sara kom förbi och mös. Härliga vänner!

Nu ska jag ta på mig goa sockar, fryser om fötterna

Kommentarer
Postat av: Sänni

Sjukt fint det blev Minna! Shit, det var trivselfaktor på hög nivå! :) Var stolt över dig själv! Kramar

2007-12-08 @ 17:51:17
URL: http://jailbreak.blogg.se/sanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0