Nyår blir coolt

Nyårsplanerna har vandrat från lugn hemmakväll till party i Götet till party i Västerås till party i Götet och tillbaka till Västerås.

Nu är det spikat, det blir Västerås. Jag och Sanna ska på äventyr och det lär vara den coolaste av alla coola nyårsfester. Jag menar, vad sägs om hundratals fallskärmshoppare, 250 ton sand, 30 grader varmt, badtunna och pool?? Beachparty på fallskärmsklubben. Galet seriöst och det ska bli svinigt roligt.
Nu finns det säkert flera som undrar hur det kommer sig att jag och Sanna ska på en nyårsfest på en fallskärmsklubb.

Såhär är det. Jag gick gymnasiet i Västerås och en klasskompis, Oskar, är fallskärmshoppare. Han är med och ordnar festen och han bjöd in mig och jag frågade om Sanna fick följa och det gick såklart bra.

Det blir ett litet äventyr bara att ta sig dit. Sanna slutar jobba klockan 16 på Interflora i Olskroken (Göteborg), hon ska snabbt hem o byta om o sen i ilfart åka spårvagn till tågstationen och sen hoppa på rätt tåg och vänta på att jag kliver på samma tåg en timma senare. Efter förfest och iordningfixande på tåget landar vi klockan 21 i Västerås och åker taxi till festen. *phu*. Men det är säkert värt det, det lär det vara! Oskar sa att vi kommer fashionabelt sent. Haha.

I övrigt är allt bra. Julen flöt lugnt, mellandagsshoppade lite idag. Hittade två klänningar, vet inte vilken jag ska ha på nyår riktigt än... Hittade ni nåt fel i den meningen?? Sanna eller Alex hittar kanske nåt konstigt. Syftar på det faktum att JAG köpt KLÄNNING. Första gången det hänt tror jag.. Det är väl roligt att man kan ändra sig.

Ha det bra och gott nytt år

Kommentarer
Postat av: Sänni

Shit, låter grymt kul med fallskärmshopparklubb/-killar! ;) Själv kommer jag bli kysst på 12-slaget, är så grymt nöjd med det! :D Ska hämta honom imorgon, känns som en evighet tills dess!
Ha ett underbart nyårsfirande i Västerås, vännen min. Ses i Pite nästa vecka!
Puss och kram

2007-12-29 @ 23:28:28
URL: http://jailbreak.blogg.se/sanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0