Min lilla, men söta, lägenhet

 När man tittar in i lägenheten genom ytterdörren ser det ut såhär
 "Hallen" där man får lov att ställa skor, hänga jackan och kanske lägga mössan i en korg i hattyllan
 Toan, som jag för övrigt tycker är väldigt mysig. Blev bra med hyllan med handdukar och potpurri. Tjejigt värre!
 Skänken, min fina skänk. Mmm tycker om den så mycket. Mamma, observera morfars gubbe.
 Och här kom en serie med bilder från resten av lägenheten. Jag tycker lägenheten säger "Minna" mer än den säger "studentrum" och det är jag nöjd med!

Jag måste bara visa min klädkammare, det är SÅ Minna. Kolla hur galet organiserat jag har det. Helt impad av mig själv!

Jepp gott folk, här har ni mitt nya hem. Jag har ingen klaustrofobi trots att det är litet och jag trivs! Jag trivs till och med bättre än jag trodde jag skulle göra.

Imorgon åker jag hem! Vi ses då mina hemmavänner och familj!!

Kommentarer
Postat av: Emme

Detsamma gullunge! :) Ha så jättemysigt nu och försök att koppla av, det är svårare än man tror men det ska gå! :) GOD JUL! Puss & Kram

2007-12-18 @ 19:32:48
URL: http://emno.blogg.se
Postat av: spaceylisie

Så himla fin lägenhet! Du har verkligen både smak och stil, I must say! Hoppas du får ett underbart jullov i de sydligare delarna av landet!

2007-12-19 @ 07:12:27
URL: http://spaceylisie.blogg.se
Postat av: angelica

hallå gumman!!!
Du har ju fått en kanonfin lägga=)
Jag blir lite glad av att jag fortfarande får hänga med med "mina" saker! kul att dom kommer till användning! Många god jul kramar, hälsa mamma, pappa och Sanna från mig!!!!!

2007-12-19 @ 10:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0