Jag bor på skolan

Nu har jag flyttat igen. Mitt nya hem är skolan. Det känns så iallafall.
Jag ska ha ett radioinslag klart till på torsdag och nu äntligen är jag färdig. Igår började jag redigera och göra prator och efter att ha slitit mitt hår i några timmar var jag ganska nöjd med det jag hade fått ihop. Strax efter 18 igår var jag hemma, fixade mat och började plugga andra saker. Jag var helt död när jag la mig för att sova.

Idag började skolan 09.00 och fram till 16.00 flöt det på bra med lektion och föreläsning. När den officiella skoldagen var slut gick jag och Alex till Kåren och köpte frukt och kaffe för att återigen sätta oss på radioredaktionen.
Jag började glad i hågen att lyssna på mitt inslag och tänkte att det tar kanske en timma att fixa det färdigt. Men av någon anledning hade vartenda klipp hamnat snett så ingenting stämde. Det var bara att börja om igen, inte från början men nästan. Nu, tre timmar senare är jag klar men har ännu inte lämnat radioredaktionen, jag väntar på Alex.

Ikväll skulle jag se Heroes med Jens men ringde för att skjuta upp det då jag inte riktigt hinner ikväll när det är säsongsavslutning för Desperate Housewives och jag ännu inte lämnat skolan. Dock hade klanten redan sett sista avsnittet som går att ladda hem så jag får se det själv hemma iallafall. Kanske jag ska ta det som ett tecken på att han egentligen inte ville att jag skulle komma? Jag tror egentligen inte det men... Äsh han kanske bara inte tänkte, han kanske bara...var Jens, den snurriga.

Ikväll ska jag äta palt. Men då måste jag köpa lingonsylt först.

Jag fryser om händerna. Den här radioredaktionen är inte riktigt lika varm och mysig som min lägenhet.

Kommentarer
Postat av: Sänni

Alla dessa inslag, enkäter och datorer - jag blir galen!!

2007-12-11 @ 20:28:02
URL: http://jailbreak.blogg.se/sanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0