NolleP

Ja, förra onsdagen började skolan med lite pirr i magen. Massa kul klasskompisar och lite festande.. Jag var med och festade första dagen då det var 80-talstema, men sen var jag inte med förrän i lördags,då var det After Beach-tema.

Det känns jättebra att börja plugga, vill bara att nolleperioden ska vara slut så allvaret kommer igång. Något jag inte tycker om med de här dagarna är att vi inte får umgås med klassen. Vi har massa olika (roliga) tväraktiviteter där vi får prova på olika grejer på skolan, men vi är inte indelade klassvis, nä, dom har mixat nollor från alla klasserna. Jag vet inte det kanske bara är jag men jag vill verkligen lära känna min klass innan jag tar mig an så mycket mer folk. Jag är verkligen inte übersocial och kan prata med ALLA!

Men men... Kul ska det bli att komma igång.

Kommentarer
Postat av: spaceylisie

Jodå, allt hyfsat: börjar bli förkyld men what the heck. Och så hade jag musik och dans som tväraktivitet idag = nej. ;) Håller med dig om att allvaret gärna får dra igång nu. Det blir litet samma lika, tycker jag! Ses imorgon, dock!

2007-08-27 @ 17:54:16
URL: http://spaceylisie.blogg.se
Postat av: spaceylisie

Jag hade också hur kul som helst. Avslutade kvällen med Chrille på Max. Helt okej. Nu tvättar jag vilket är mindre kul. Så kan det vara. Hoppas du kryar på dig till måndag.

2007-09-01 @ 13:44:14
URL: http://spaceylisie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0