JAG KOM IN!!!

Igår kom antagningsbeskedet för urval 2 och det visade att jag tagit mig in på journalistik i nya medier!!! fan vad glad jag är!! Grattis grattis mig!

Igår kom jag även hem till mamma och pappa och stefan, hur skönt som helst!
Idag fyller Martin 31 år så det är kalas där. Då ska jag dit, fast jag ska dit före alla andra så barnen inte träffar mig när det redan är massa folk där, då kanske dom blir blyga för mig och det vill jag ju inte.

Jag är jättelycklig nu, jag är hemma och har famijen o hundarna o Nykvistarna nära mig. och på måndag ska jag till Sanna =)

wiiiiiiii <---så bra är mitt liv nu!

Kommentarer
Postat av: spaceylisie

Då ska vi alltså plugga ihop de närmaste tre åren... Grattis grattis!

2007-08-16 @ 09:58:13
URL: http://spaceylisie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0